24.11.2019

Marrastunnelmia



















9 kommenttia:

Susanna Hietanen kirjoitti...

Nuo kuura- ja jääkuvat ovat ihan parhaita!

Iines kirjoitti...

Kiitos, Susanna,

Irja Viirret kirjoitti...

Voi miten hurmaavat kuvat, osaat hakea aina herkät ja kauniit kuvakulmat ❤

Iines kirjoitti...

Kaamoksessa on paljon kauneutta. Synkän keskeltä helmet erottuvat, jos malttaa vaan katsoa ympärilleen. Kiitos, Irja!

Liisu kirjoitti...

Iines, tämä kommentti ei tänne kuulu, mutta kaamostunteet kyllä sopivat näiden kuvien kaveriksi.
Minulla on vain tällainen pulma (lähetän sen kokeeksi onnistukoo se täällä):


Olen pitkään yritellyt päästä sisään Iineksen blogiin, mutta ei onnistu.
Joskus on tullut ilmoitus "julkaistaan", mutta sinne se menee, jonnekin. Mitään ei näy.

Olen tutkinut pohjamutia myöten koneeni koneiston, ei löydy syytä. Onneksi blogin lukemiseen ei ole estettä. Tyydyn siihen.

Jos jotenkin saan tämän tekstin näkyviin, toivotan teille kaikille sellaista joulua jota eniten toivotte. Minä kahlaan polvia myöten musiikissa. Se valottaa mieltä siinä määrin, että jouluvalotkin himmenevät sen rinnalla.

Lämpimin terveisin
Liisu

ps. tilannetta vaikeuttaa se, että joihinkin blogeihin pääsee sisään, joihinkin ei.

Iines kirjoitti...

Liisu, sinua onkin kaivattu blogissani. Mikiskin omisti sinulle jonkin musiikkikappaleen.

Mahdatko koettaa kirjoittaa blogiini jonkin mobiiliyhteyden kuten tabletin kautta? Ja Safair-selaimella? Se ei nimittäin onnistu minultakaan. En pääse iPadilla kirjoittamaan muiden blogeihin, enkä edes omaan blogiini ainuttakaan kommenttia. Vika ei ole siis sinussa, vaan mobiilin selaimessa. Jos voisit asentaa iPadiisi vaikka Chromen selaimen, sillä pääsee kirjoittamaan kommentteja blogiin. Ainakin itselläni on iPadissa näin.

Iines kirjoitti...

Ps Korjaus: Ei Safair- vaan Safir-selaimella ei pääse kommentoimaan kaikkiin blogeihin. Chromella pääsee.

Liisu kirjoitti...

Iines, kyllä! iPad ja Safari. Mutta kyllä mun konekin (MacBook Air) vehkeilee, se on liian täynnä, pitäisi tyhjentää, mutta ei ole ollut aikaa, kun on välillä kolmekin hommaa päällekkäin. Oon sressaantunut ihan, vaikka koetan olla olematta stressaantunut. Salasanat, ne on kauheita. Niihin aina kompastun.

Teillä on ollut siellä blogissasi ihan mahtavia keskusteluja. Minulla on ollut teitä ikävä.
Itse olen huono keskustelemaan, mutta saan teiltä paljon oppia ja tietoa.

Hyvää joulua! Yritän Cromea, kun saan raivattua sille tilaa.

Iines kirjoitti...

testausta