10.12.2010

Joulukuisessa metsässä



















8 kommenttia:

Riku Riemu kirjoitti...

Ensimmäisessä kuvassa on varsinainen linssilude: "Onks tukka hyvin, näkyyks kello?!"

Iines kirjoitti...

Linssilude on, se seurasi minua metsäpolulla, vaikka ensin luulin, että minä se olen, joka painelen närhen perässä. Tuijotti tuossa suoraan kameraan.

Elisa kirjoitti...

Mukava ja värikäs seurue sinulla ;)

kesän taikaa kirjoitti...

Värikkäitä siipeilijöitä seuranasi, aurinkoisella metsäpolulla.

Liisa kirjoitti...

Mukavan aurinkoista siellä. Eikä tarvitse yksin tarpoa.

Silmu kirjoitti...

Minua yksi närhi on kiusannut koko viikon!

irma kirjoitti...

Onpa siellä porukkaa. Mitenkäs närhi noin hyvin jäi poseeraamaan... Minulla käy seitsemän närheä ruokintapaikalla, mutteivät anna kuvata.

Iines kirjoitti...

Tuo närhi selvästi havaitsi minut, enkä ole varma, seurasiko se minua metsätiellä, vai minä sitä. Joka tapauksessa se tirkisteli ja lenteli lähemmäs. Kuunteli kamerani räpsymistä. Rääkyi hirveästi, ja siitähän sen liikkeet havaitseekin.

Tuo kellertävä lintu taitaakin olla viherpeippo eikä keltasirkku.